Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Lekcje online

Kszałc. na odl.

Losowa fotografia

Power

Aktywna tablica

Bierzemy udział

Szkolny facebook

BohaterOn

Dostępność

aTwinning

ASY SZKOŁY - pierwsze półrocze roku szkolnego 2020/2021

ASY SZKOŁY    

Pierwsze półrocze roku szkolnego 2020/2021 za nami. Poniżej prezentujemy listy uczniów poszczególnych klas IV-VIII, którzy na półrocze otrzymali średnie ocen minimum 4,75 i co najmniej bardzo dobre zachowanie. Nazwiska uczniów klas młodszych, którzy osiągają wysokie wyniki w nauce i zostaną wyróżnieni przez wychowawców, podamy na koniec roku szkolnego. Wtedy również podamy do wiadomości nazwiska uczniów klas trzecich, którzy zostali uhonorowani odznaką „Wzorowy Uczeń” oraz wymienimy uczniów ze 100% frekwencją.

 

Kl. IVa – wych. Aneta Kowal

  1. Patrycja Myczkowska – 5,45 zachowanie wzorowe
  2. Marcel Smus – 5,45 zachowanie wzorowe
  3. Kacper Pietrzak – 5,09 zachowanie wzorowe
  4. Luiza Popławska – 5,09 zachowanie bardzo dobre
  5. Aleksandra Denisiuk – 5,0 zachowanie wzorowe
  6. Natan Milewski – 5,0 zachowanie bardzo dobre
  7. Maria Kozina 4,82 zachowanie wzorowe

 

Kl. IVb – wych. Agata Michalska

  1. Julia Cybulska – 5,64 zachowanie wzorowe
  2. Radosław Józefczyk – 5,55 zachowanie wzorowe
  3. Julia Młynarczykowska – 5,55 zachowanie wzorowe
  4. Lena Juchniewicz – 5,45 zachowanie wzorowe
  5. Łucja Stachańska – 5,18 zachowanie wzorowe
  6. Barbara Szczota – 5,18 zachowanie wzorowe
  7. Julia Nykiel – 5,0 zachowanie wzorowe

 

Kl. Va – wych. Barbara Pokorska

  1. Aleksandra Szymczak – 5,08 zachowanie wzorowe
  2. Kamil Kowalus – 4,75 zachowanie wzorowe

 

Kl. Vb – wych. Katarzyna Hejza-Konieczna

  1. Wanessa Jusińska – 5,67 zachowanie wzorowe
  2. Julia Bosak – 5,33 zachowanie wzorowe
  3. Zofia Papierska – 5,25 zachowanie wzorowe
  4. Weronika Janik – 5,08 zachowanie wzorowe
  5. Wojciech Hamerski – 5,0 zachowanie bardzo dobre
  6. Oliwia Sokołowska – 4,83 zachowanie wzorowe
  7. Wiktor Florczak – 4,83 zachowanie bardzo dobre

Kl. VIa – wych. Jolanta Cymerman

  1. Lena Konieczna – 5,42 zachowanie wzorowe
  2. Oskar Iwach – 5,17 zachowanie wzorowe
  3. Maja Konieczna – 5,17 zachowanie wzorowe
  4. Emilia Skonieczna – 5,08 zachowanie wzorowe
  5. Martyna Rychlińska – 4,83 zachowanie wzorowe  
  6. Julia Sankowska – 4,83 zachowanie wzorowe
  7. Daria Sowińska – 4,83 zachowanie wzorowe
  8. Michał Maciejewski – 4,83 zachowanie bardzo dobre
  9. Jakub Tworzewski – 4,75 zachowanie wzorowe

 

Kl. VIb – wych. Joanna Bednarczyk

  1. Wojciech Krasowski – 5,58 zachowanie wzorowe
  2. Hanna Szczepaniak – 5,17 zachowanie wzorowe
  3. Joanna Zań 4,92 zachowanie wzorowe
  4. Klaudia Matusewicz – 4,83 zachowanie wzorowe
  5. Gabriela Stefaniak – 4,75 zachowanie wzorowe
  6. Oliwia Zielińska – 4,75 zachowanie wzorowe

 

Kl. VIc – wych. Piotr Pawłowski

  1. Hanna Sankowska – 5,33 zachowanie wzorowe
  2. Adrianna Hryniewicz – 5,25 zachowanie wzorowe
  3. Wiktoria Gołębiewska – 5,08 zachowanie wzorowe

 

Kl. VIIa – wych. Joanna Urbańska

  1. Paulina Grzyb – 5,46 zachowanie wzorowe
  2. Igor Karcz – 5,36 zachowanie wzorowe
  3. Zuzanna Kuźmicz – 5,21 zachowanie wzorowe
  4. Wanessa Duda – 5,07 zachowanie wzorowe
  5. Małgorzata Tomicz – 5,07 zachowanie wzorowe
  6. Julia Maj – 4,79 zachowanie wzorowe

 

Kl. VIIb – wych. Wiesława Horoszkiewicz

  1. Hanna Olejarnik – 4,86 zachowanie wzorowe
  2. Antoni Gołębiewski – 4,75 zachowanie wzorowe

 

 

 

Kl VIIc – wych. Aleksandra Gryczewska

  1. Zofia Gryczewska – 5,36 zachowanie wzorowe
  2. Kornelia Bożacka – 5,07 zachowanie wzorowe
  3. Oskar Dalmaczyński – 4,93 zachowanie wzorowe
  4. Wiktoria Pawlak 4,93 zachowanie wzorowe
  5. Zuzanna Wyroślak – 4,86 zachowanie wzorowe
  6. Julia Emilianowicz – 4,79 zachowanie wzorowe

 

Kl. VIIIa – wych. Andrzej Horoszkiewicz

  1. Jakub Pater – 5,79 zachowanie wzorowe
  2. Oliwia Iwach – 5,64 zachowanie wzorowe
  3. Aleksandra Cybulska – 5,07 zachowanie bardzo dobre
  4. Roksana Pietrzak – 4,93 zachowanie wzorowe
  5. Wiktoria Baranowska – 4,86 zachowanie bardzo dobre

 

Kl. VIIIb – wych. Adriana Pacześna-Kozina

  1. Bartosz Sment – 5,36 zachowanie wzorowe
  2. Julia Urbańska – 5,29 zachowanie wzorowe
  3. Hanna Gryczewska – 5,21 zachowanie wzorowe
  4. Zuzanna Żułtaszek – 5,21 zachowanie wzorowe
  5. Zuzanna Sankowska – 4,93 zachowanie wzorowe
  6. Amelia Konieczna – 4,86 zachowanie wzorowe
  7. Maja Staszak – 4,85 zachowanie wzorowe
  8. Julia Maciejewska – 4.79 zachowanie wzorowe

 

 

Gratulujemy uczniom i ich rodzicom!

 

Dyrekcja Szkoły

Komunikat Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 lutego 2021 r.

Szanowni Państwo Nauczyciele, Rodzice, Drodzy Uczniowie.
Wg komunikatu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 lutego 2021 r. do końca lutego br. funkcjonowanie szkół i placówek pozostaje na tych samych zasadach.
Podczas konferencji prasowej Minister Edukacji i Nauki poinformował o dalszych decyzjach związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych. Przez najbliższe dwa tygodnie szkoły i placówki będą działały na dotychczasowych zasadach. W trybie stacjonarnym będą uczyły się dzieci z klas I-III szkół podstawowych, pozostałe grupy uczniów - nadal w trybie zdalnym. Kolejne decyzje dotyczące funkcjonowania szkół i placówek będą podejmowane pod koniec lutego.
Z poważaniem
Maciej Gryczewski - dyrektor szkoły

Zebranie Wychowawców z Rodzicami

Szanowni Państwo Rodzice, Wychowawcy!


Przesyłam harmonogram zebrań Wychowawców z Rodzicami.
Zebrania są podsumowaniem pracy szkoły i poszczególnych klas w okresie I półrocza roku szkolnego 2020/2021.

Terminy spotkań:
11 lutego 2021 r.:
godz. 15.30 - klasy 2A, 2B, 3A, 3B, 3C
godz. 16.15 - klasy 4A, 4B, 5A, 6A, 6B, 6C
godz. 17.00 - klasy 7A, 7B, 7C, 8A, 8B

12 lutego 2021 r.:
godz. 16.00 - klasa 1B
godz. 17.00 - klasa 5B

18 lutego 2021 r.:
godz. 15.30 - klasa 1A

Wszystkie spotkania odbędą się na platformie Microsoft Teams, na kontach uczniów.


Maciej Gryczewski - dyrektor szkoły

REKRUTACJA DO KLAS I NA ROK SZKOLNY 2021/2022

REKRUTACJA DO KLAS I

SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STEFANA CZARNIECKIEGO W RECZU

NA ROK SZKOLNY 2021/2022

 

Szanowni Państwo, Rodzice uczniów, którzy w roku szkolnym 2021/2022 powinni rozpocząć naukę w klasie I szkoły podstawowej.

 

Na podstawie Zarządzenia nr 19/2021 Burmistrza Recza z dnia 26 stycznia 2021 r. oraz załącznika nr 2 do tego Zarządzenia, przedstawiam informację na temat terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do klasy I Szkoły Podstawowej w Reczu na rok szkolny 2021/2022.

 

W związku z obostrzeniami sanitarnymi dziecko można zgłosić w następujący sposób:

1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:  sekretariat@zsrecz.pl

2. Osobiście, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, zachowując ogólnie przyjęte zasady sanitarne i procedury szkolne (tel. 95 765 40 67), w tym obowiązek dezynfekcji rąk, posiadania maseczki lub przyłbicy, wpisania się do księgi wejść.

3. Listownie na  adres szkoły: Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Reczu, ul. Ratuszowa 29, 73-210 Recz z dopiskiem Rekrutacja.

 

Dokumentacja, którą należy dostarczyć do szkoły znajduje się na stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Reczu: zsrecz.pl w załączniku do niniejszej informacji oraz w zakładce do pobrania/zgłoszenie dziecka do szkoły.

 

Załącznik nr 1 - Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego 

 

Załącznik nr 2 i 3- Zgłoszenie dziecka 

Obiady - luty 2021

U w a g a !
Cena obiadów za luty 2021r.:

- dla uczniów - 100,00 zł
- dla nauczycieli - 170,00 zł
Termin płatności do: 10.02.2020 r.

Gmina Recz Szkoła Podstawowa im. St. Czarnieckiego
ul. Ratuszowa 29
73-210 Recz
Nr konta 90 8359 0005 0041 4940 2002 0001

Informacje dotyczące obiadów za następne miesiące umieszczane będą na głównej stronie szkoły.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Szanowni Państwo, Mieszkańcy Gminy Recz!

Chcemy poinformować, że w tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zebrała kwotę 127 495 626 PLN !!!

Dziękujemy tym wszystkim, którzy wspierali działania WOŚP. Mimo, że w tym roku nie mogliśmy zagrać w tradycyjny sposób (o ograniczonych możliwościach funkcjonowania sztabów szkolnych mówił także Jurek Owsiak), z pewnością wielu z Państwa włączyło się w zbiórkę Fundacji.

Informujemy również, że nadal można wspierać 29. Finał:
Do 15 lutego 2021 r. jest czas na wsparcie działań Fundacji WOŚP poprzez wysłanie wiadomości SMS.
Do 14 lutego 2021 r. można brać też udział w licytacjach Allegro.

Szczegóły na stronach WOŚP.

Siema!

ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RECZU OD 1 LUTEGO 2021 R.

ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RECZU OD 1 LUTEGO 2021 R.

Szanowni Państwo, Rodzice, Nauczyciele, Drodzy Uczniowie!


Zgodnie z rozporządzeniem MEiN, które wejdzie w życie w dniu 1 lutego 2021 r., informuję, że:

1. Uczniowie klas I–III kontynuują naukę stacjonarną z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego, określonych w wytycznych MEiN, Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

2. Uczniowie klas IV–VIII będą nadal uczyć się zdalnie, na dotychczasowych zasadach.

3. Od 1 lutego 2021 r. obowiązuje zmiana planu lekcji, która zostanie opublikowana na stronie internetowej szkoły (zakładka plany lekcji i dyżurów), na kontach uczniów i rodziców w systemie e-dziennika oraz w systemie e-dziennika w module plan lekcji.

4. Od 1 lutego dyrektor szkoły będzie miał obowiązek nadal organizować zajęcia lub zajęcia zdalne dla uczniów klas IV–VIII, którzy z uwagi na rodzaj niepełnosprawności nie mogą uczyć się w domu oraz dla uczniów powracających z zagranicy.

5. W szkole będzie można zorganizować, w ramach konsultacji z nauczycielami, testy sprawdzające poziom przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty, tzw. egzaminy próbne przeprowadzane przez szkołę. Szczegółowy harmonogram tych egzaminów zostanie podany do wiadomości uczniów, rodziców i nauczycieli w terminie późniejszym (luty/marzec).

6. Terminy konsultacji dla uczniów klas VIII zostaną podane do publicznej wiadomości w dniu 08 lutego 2021 r.

7. Przywozy i odwozy odbywają się na dotychczasowych zasadach.

8. Świetlica szkolna pracuje w godz. 7.00 – 15.30.

9. Biblioteka szkolna pracuje na dotychczasowych zasadach.

10. Stołówka szkolna pracuje na dotychczasowych zasadach.

Maciej Gryczewski – dyrektor szkoły

WOŚP w Reczu

29 Finał WOŚP

29 Finał WOŚP

Szanowni Państwo! Mieszkańcy Gminy Recz!

 

31 stycznia 2021 r. odbędzie się 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

 

W tym roku - jako Szkoła Podstawowa w Reczu, przy której działa sztab WOŚP w Reczu – ze względu na  obostrzenia sanitarne, wynikające z warunków epidemicznych, a także z powodu konieczności uwzględniania w funkcjonowaniu szkoły wytycznych Ministerstwa Edukacji i Nauki, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego – podjęliśmy decyzję o innej formule Finału. Niestety w tym roku sytuacja epidemiczna uniemożliwia udział kwestujących (uczniów szkoły) na ulicach miasta i na terenie gminy, nie możemy również zorganizować koncertu finałowego.

 

Zachęcamy jednak Państwa do wspierania 29. Finału WOŚP w sposób zaproponowany przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Na stronie internetowej WOŚP (www.wosp.org.pl) znajdą Państwo kilka możliwości:

 

- wpłać online,

- znajdź najbliższą puszkę,

- wyślij SMS,

- wylicytuj złote karty i serduszka,

- wystaw przedmiot,

- przekaż 1% podatku na rzecz WOŚP,

- weź udział w orkiestrowych aukcjach,

- kup gadżety finałowe,

- dorzuć się do e-skarbonki.

 

Zachęcając Państwa do wsparcia WOŚP, w dniach 25 – 31 stycznia br. opublikujemy na naszych stronach internetowych Historię WOŚP w Reczu - prezentacje i filmy z poprzednich finałów, które miały miejsce w naszym mieście. Historia finałów WOŚP – koncertów, przygotowań i innych wydarzeń – jest również dostępna na facebooku WOŚP Recz – www.facebook.com/wosprecz/.

 

Niech symbol tegorocznego Finału – Lizak - będzie symbolem drobnego gestu, który może mieć pozytywny wpływ na innych.

 

Szkoła Podstawowa w Reczu

Siema!

Zarządzenie nr 12/2020/2021

Zarządzenie nr 12/2020/2021

Dyrektora Szkoły Podstawowej w Reczu

z dnia 15 stycznia 2021 r.

w sprawie aktualizacji Procedur funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Reczu od dnia 18 stycznia 2021 r.

 

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 15 stycznia 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19w sprawie, a także w związku z komunikatem Ministra Zdrowia i Ministra Edukacji i Nauki z dnia  11 stycznia 2021 r., a także na podstawie wytycznych Ministra Edukacji i Nauki, Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 11 stycznia 2021 r., w związku z powrotem uczniów klas I – III do nauki w trybie stacjonarnym, zarządzam co następuje:

§1

Wprowadzam - do odwołania - „Procedury Funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Reczu w okresie epidemii – aktualizację obowiązującą od dnia 18 stycznia 2021 r.”, które stanowią załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§2

Uczniowie klas IV – VIII od dnia 18 stycznia 2021 r. – do odwołania - kontynuują naukę w trybie zdalnym, zgodnie z wcześniejszymi Zarządzeniami i komunikatami.

§3

Zarządzenie zostaje opublikowane na stronach internetowych szkoły oraz w dzienniku elektronicznym i obowiązuje od 18 stycznia 2021 r.

 

Maciej Gryczewski – dyrektor szkoły

 

 

Procedury Funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Reczu w okresie epidemii – aktualizację obowiązującą od dnia 18 stycznia 2021 r.

Informacja

Informacja

Szanowni Państwo Rodzice, Drodzy Uczniowie!


Informuję, że zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji i Nauki oraz Ministra Zdrowia, uczniowie klas I-III od 18 stycznia br. wracają do nauki w trybie stacjonarnym.
W dniu 15 stycznia br. zostanie opublikowana - na stronie szkoły, szkolnym fb oraz w dzienniku elektronicznym - aktualizacja wytycznych i procedur związanych z powrotem uczniów do szkoły.
Proszę o bieżące zapoznawanie się z komunikatami dyrektora dotyczącymi nowych wytycznych praz organizacji pracy szkoły od 18 stycznia br., a także proszę o pozostawanie w kontakcie z wychowawcami klas.
Komunikaty dotyczące organizacji konsultacji dla uczniów klas VIII oraz ewentualnego powrotu klas IV-VIII do nauki w trybie stacjonarnym będą podawane na bieżąco.
Jednocześnie przypominam, że I półrocze roku szkolnego 2020/2021 trwa do dnia 29 stycznia br. włącznie.

Z poważaniem
Maciej Gryczewski - dyrektor szkoły

Wygenerowano w sekund: 0.09
1,317,299 unikalne wizyty